BLUE & WHITE DAY

Hejsan hoppsan

Jag har precis kommit hem fran skolan och tankte ata lite och fixa mig lite for ikvall ar det THE HOMECOMING GAME mot south parkersburg!!

Vi hade pepprally-schema idag, vilket innebar att alla lektioner (forutom 5th period som alltid ar en timme) var ca 20-30 min langa.. Ratt skont. Pa engelskan hade vi ett test som gick helt okej for att inte kunna det, alternativfragor, sant eller falskt och tre "korta-svar fragor".. haha och lite ord vi skulle placera in ratt i en text..

Det var blue and white day, och varje fredag delar Mrs Clark ut extrapoang till dom som har blatt och vitt pa sig (extra poangen hojer ditt betyg) sa extra poang till mig!! yay.

Eftersom alla klasser var nerkortade sa fick vi ca en timme over, da samlades alla i idrottshallen for ett pepprally. Det var som vanligt galet, alla olika klasser star tillsammans och forsoker tillsammans lata mest. Sa vi stod och skrek "JUNIORS,JUNIORS" haha. det ar ratt maktigt, cheerleadersarna star mitt pa golvet och kor ramsor och danser. Sen bad dom 4 fotbollsspelare som ar seniors att komma ut pa golvet, dom tog pa sig ogonbindlar och cheerleadersarna la ut agg pa golvet, det gick ut pa att dom skulle ga runt dar utan att forstora aggen. Men vad dom inte visste var att nar dom satt pa sig ogonbindlarna sa plockade cheerleadersarna upp aggen sa dom gick runt dar och var forsiktiga eller hoppade runt i hopp om att forstora ett agg i onodan.. Sag ratt roligt ut. Sen ska varje klass komma pa en hejaramsa som vi skriker ut en i taget, varan sog eftersom ingen kunde skrika samtidigt haha, men vi vann "vem skriker hogst". Han killen med mikrofonen sager "when i say blue, you say white, blue (white),blue (white), forst till freshmans, sen till sophomores, sen till junioors och sist till seniors. Vi vann! Var awesome

nu tankte jag ga och ladda mitt kamera batteri, och till alla Johanna-manniskor i varlden, min kompis Tim tycker att det ar ett sexigt namn! :) bara sa att ni vet!

Puss and peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0