INTERNET!!!!!!!!!

VET NI VAD!?!?!? JAG HAR INTERNET HEMMA!!!!! :D Hur awesome är inte det? Det betyder, bättre uppdatering (förhoppningsvis), inlägg med bokstäverna ÅÄÖ, inlägg med bilder, ja allt! :)

Idag har varit en rätt bra dag, var blockday alltså så hade jag, idrott, studyhall, engelska och treble chorus. På idrotten körde vi lite utomhuslekar, samma som igår vilket sög.. Men jag umgicks med två rätt roliga killar så det var chill, sen när det var 25 min kvar så gick vi in och spelade matball.. Våra P.E lektioner är rätt värdelösa, här hade jag tänkt mig mer "åh hej daglig motion".. jag antar att man kan kalla det daglig motion men det är liksom ca 20 minuter varje morgon (förutom blockdays) med übertråkiga lekar eller vad man ska kalla dom.. Så ja, haha men vi har rätt roligt ändå.

Under studyhall läste jag igenom act 2 igen eftersom jag nästa lektion hade ett test på det.. Jag skulle få fortsätta vocab-delen imorgon under extra hjälp passet men den andra delen gick bra! :) Det är lättare och lättare det här med skolan, vilket känns jätte skönt.

Treble chorus, galet.. jag kunde inte sjunga för fem öre, och när jag väl kunde och visste våran lilla del av låten så var det INGEN annan som kände för att ta i och sjunga så då gjorde inte jag det heller eftersom jag är feg, och Mrs Nuzum hotar med att låta oss Soprano 2'or sjunga våran del en och en inför alla.. det vill jag VERKLIGEN inte göra.. men åh bajs. Jaja sista 15 minutrarna ägnade vi oss åt något som skulle likna "social deveopment" för att lära känna varandra, vi åt iprincip bara lite glass, kakor och chips och annat trevlig folk tagit med sig! haha rätt misslyckat, men så kan det gå.

Kören har ett haunted house igång, dom hade första grejen igår, imorgon har dom nästa och sen har dom två nästa vecka.. Jag vill verkligen gå, men 1. dom sa att folk gråtit sig igenom det eftersom det var så läskigt, 2. jag har INGEN att gå med, eftersom alla mina kära vänner (nästan) är med och är läskiga figurer (vilket betyder att dom kommer va hemska mot mig..) 3. JAG HATAR SPÖKHUS!! hah jag grät mig igenom gröna lunds.. Så ja, jag ska leta på någon tuff stor, stark killkompis till mig som kan gå med mig och rädda mig från allt läskigt! :)

Jag hade min extra gymnastik-klass idag. Mina handleder är väldigt svaga, och det gör ont att bara göra rondater, så jag tejpade dom.. Men mina händer vart illröda (nej det var inte för hårt lindat) och nu efteråt är dom lite rödprickiga och jag har små blåmärkes-liknande grejer och mina ärr ser ut som blåmärken på händerna.. Kristy tror att jag är allergisk. För när mina händer blev röda så tog jag bort tejpen och det tog nästan 15 min för dom att få tillbaka sin normala färg.. Inte kul, haha och jag har insett att jag är för feg för att göra flickisar helt ensam, men det kommer, det måste det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0