städa städa städa

Jag har precis spenderat hela morgonen åt att städa tillsammans med mina värdsyskon. Eller ja, jag vaknade runt 12. Kiah kom in och sa att vi skulle städa toaletten. Så jag gick upp, och vi började städa. Kristy hade sagt att om inte badrummet var fläckfritt så fick vi inte göra någonting ikväll.. Det tog oss ungefär 45 min att städa allting, sortera ut gamla flaskor och flaskor vi kanske inte behövde just nu, som solskyddskräm, sopa och moppa golvet och byta soppåse. Efter det städade jag mitt egna rum och dammsög det.. Det känns rätt rent och fint just nu, får se hur länge det håller sig. Annars så var ju tydligen Caitlyn superduktig på att städa, hon hatar när hennes rum är stökigt så hon städar det iprincip hela tiden.. Så jag erbjöd henne att komma hit lite då och då och städa åt mig! haha






Kommentarer
Postat av: Äiti

Kylläpä sinun huone näyttikin siistiltä ja kivan näköiseltä Skypen kautta katsottuna. Oli kiva nähdä sinut muutakin kuin valokuvassa.

2010-10-16 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0