Tiffany's 17th birthday

Nu är jag äntligen hemma igen. Inte för att jag hade tråkigt, men jag är trött och min kropp värker..

Det var faktiskt riktigt roligt igår, det var jag, Janelle, Tiffany, och hennes kompisar och hennes kille. Jag kände inte många där, men jag lärde känna! Dom hade en stor brasa utomhus och sen hade dom dukat upp massa mat och chips och grejer. Och en massa 3 liters-läskflaskor.. Men jag höll mig till att dricka te. (kall te alltså). Chips med smällt ost hade dom också, jag älskar det.. Haha


jag, tiffany och världens sötaste katt.. den har klarblåa ögon! eller en av världens sötaste, för det fanns två likadana


Janelle :)


deras hus + Leanna hennes lillasyster


bordet med chips och annat gött.. och lite folk


Såååå gott


Bordet för "pizza-mackorna" som dom gjorde, två rostmackor, tomatsås, ost, + vad du vill ha på, in i elden = pizzamacka!


3 liters flaskorna... dom är enorma


dom tre tjejerna jag hängde med första halvan av kvällen


vuxna släktingar till Tiffany, stolar och en brasa som inte syns just nu


tiffany's glasstårta, huur gott som helst.


Tiffanys chokladtårta som också var hur god som helst!


tiffany med tårtorna


tiff öppnar presenter, och jessica bredvid henne..


Jag tror att tiffany gillar twilight..

Ja jag har iprincip förklarat nästan hela kvällen bara genom bilder. Vi gick in och sjöng lite karaoke, Jessica flippa ur totalt på låten Hollaback girl med Gwen steffani.. Sjukt roligt.. Sen när alla blev trötta så la vi oss och kolla på filmen "where the heart is". Älskar den filmen, handlar om en tjej som är gravid och hennes kille lämnar henne på Walmart och hon har ingenstans att ta vägen, så hon bor kvar där i smyg typ.. Sen en natt så föder hon barnet och filmen är iprincip om hennes kamp att ta hand om hennes dotter.

Jag sov i Tiffanys fåtölj inatt, så jag har jätte ont i ryggen och axlarna nu inte roligt.. Jag lider mig igenom min uppdatering. Imorse kollade vi på "Accepted", rolig film som faktiskt utspelar sig i Ohio, dom pratade jätte mycket om Ohio State university och så.. Det var rätt coolt. Handlar om en kille som inte kommer in på College så han och hans kompisar startar ett fake college för att deras föräldrar inte ska döda dom.. haha men det skiter sig rätt rejält när andra tror att dom är intagna (dom gjorde en hemsida, och klickade du på "ansök" knappen så blev du automatiskt intagen.. vilket dom glömde bort), så ja.. kul film!

Resten av dagen var spenderad på gymmet, träning vilket sög.. Nästan ingen var där, Kristy var inte så glad. Folk som skulle göra gymnastik i programmet gjorde det inte när dom skulle så ALLA (även jag som inte ens har en gymnastik sekvens där) fick lov att göra 40 armhävningar.. Sög, jag var död efter 25..

Kommentarer
Postat av: natalie

hennes hus var ju hur coolt som helst! :)

2010-10-18 @ 10:50:29
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad roligt med bilder!!

2010-10-18 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0