Wednesday blockday october 20th

Så min gymnastik-klass började för 14 minuter sen, med andra ord jag kommer inte att gå idag.. Kristy hade helt enkelt inte tid att hämta mig innan hon började jobba. Men jag får kompensera med att ta en annan klass någon annan dag. Det är rätt skönt ändå, för nu hinner jag sitta här, plugga lite, tvätta kläder (vilket jag redan börjat), fundera ut vad jag vill göra till middag osv..

Under extra help idag fick vi ett papper från Year Book som vi skulle fylla i, det var vårat namn, klass, och sen massa frågor till exempel.
Mina husdjur...
Min bästa/värsta date..
Min bästa kompis har jag haft sedan...
Semester plats...
Mina favorit affärer...
Roligt minne från Drivers Ed....

Osv. Det underhöll oss dom hela 35 minutrarna som vi var tvugna att sitta i hemklassrummet. P.E var inte mycket att hurra för heller, vi spelade "inomhus något-ord-jag-inte-kommer-ihåg", i alla fall, det var badminton, bowling (ja vi hade käglor och klot) och något som var en blandning mellan pingis och tennis.. haha jätte skumt och rätt tråkigt efter sådär 15 minuter, och lektionen höll på i 1,5.. Vi ska göra det på fredag också, men Mr Welsh kommer inte att vara där då, han sa att om vi inte gör det vi ska, med andra ord sätter upp det vi ska sätta upp och gör det vi ska under lektionen så kommer vi få springa på Track-spåret varenda morgon (under lektionen då) i en hel månad. Jag säger nej tack till det, visst jag behöver springa och det skulle ju vara perfekt om jag var tvungen att göra det för idrott, men om man har det första lektionen och knappt har tid att duscha så klarar jag mig faktiskt.. Tänker inte gå svettig varenda dag i en månad.

Nästa lektion var Studyhall, satt och lyssnade på min ipod och läste min bok, tiden gick rätt okej faktiskt dock dog jag av hunger..

5th period var engelska, vi skrev i våra composition-books för att sedan fortsätta med att ta Act 3 testet. Det gick definitivt inte lika bra som Act 2 testet men jag tror att jag gjorde helt okej, i alla fall ett B. Jag blev dock inte klar och fick fortsätta efter lunchen. Till lunch hade vi Tacos (typ). Man får en chipspåse med ostsmak, lite köttfärs, ost, sourcream vad du vill, finns lite sallad och annat. Sen öppnar du chipspåsen, mosar alla chips, häller ut det på brickan och blandar ihop allt. I min tacos hade jag, köttfärs, ost, sourcream, majs och chips. Sen är det bara att äta.

Under treble chorus sjöng vi såklart och fick lite nya låtar, vi sjunger massa jullåtar vilket gör mig glad för jag ÄLSKAR jullåtar.. Vi sjunger deck the hall och det enda jag kan tänka på är amerikanska julfilmer med en liten unge som heter Charlie (som varenda unge heter i julfilmer).. Underbart är det. På fredag ska vi spela in oss när vi sjunger så att hon kan betygsätta oss, kan förklara mer på fredag!

Nu sitter jag hemma och ska väl strax börja med min historia läxa, eller det är mer plugg inför prov. Så TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0