Den kära mrs testerman is back

Äntligen fredag, eller vad säger ni?

Det var pink out idag och nästa alla hade Hope-tröjan eller något annat rosa på sig för att stödja bröstcancer, vissa hade även lila eftersom det tydligen är "relay for life-färgen" och det är en grupp på skolan som stödjer cancerforsking, med andra ord dom ville stödja alla cancer-typer.. På Government idag så redovisade vi vårat sätt att komma ihåg dom 10 första amendments. Min grupps var tråkigast, eftersom vi var dom enda som inte sjöng, men våran var det bästa sättet att minnas dom.. En grupp var helt sjukt roliga och dom visade den i alla fall 3-4 gånger, först för oss, sen ville en annan klass se, sen ville Mr Johnson se och sen kom även en sista klass in för att kolla på den. Dom hade verkligen ansträngt sig. Ni vet hur det i nästan alla klasser finns dom som allitd har roligast presentationer, gör det där extra som ingen annan gör? I alla fall, dom 8 i min governmentklass var det. Det kommer komma upp på youtube, deras redovisning alltså eftersom Mr Schob ska ge filmen (ja han filmade alla) till Morgan så att hon kan lägga upp det på Youtube. Bara deras då. Så jag LOVAR att lägga upp den här när jag ser den.

Mr Johnson hittade lappen så jag fick läsa min fina paragraf om mig, väldigt trevlig tjej det där. "at one point she left the classroom a serveral minutes, and i didn't know where she was, and neither did her classmates. I told her a couple of words about the assignment and that she had to finish it.. I didn't know what else to do, i leave it to you Mr Johnson". Det var inte PRECIS dom orden hon använde, men större delen är exakt det hon sa. Och det där är bara en mening av en paragraf som är minst lika lång som den här paragrafen.. Edda gets in trouble, eller inte rikitigt eftersom Mr Johnson tyckte att det var roligt och skrattade åt det. Alltså hur hon betedde sig.

I alla fall, 7th period hade jag Treble chorus, och Mr Nuzum var inte där... Så gissa vilken vikarie vi hade??? JOOO MRS. TESTERMAN! (vikarien jag pratade om ovan)! Hon sa som tur var ingenting till mig, men kollade lite då och då om någon nämde mitt namn. Vi fick spela in våran del idag på treble chorus. Så det fanns 5 band-inspelare runt om i rummet, vid varje skulle det stå 1 soprano, 1 soprano2 och 1 alto. Sedan skulle vi sjunga en liten bit av 4 olika låtar.. Det gick superbra medans det inte var min tur och jag bara satt och sjöng med eftersom alla skulle sjunga även om dom inte spelades in. Men så fort jag skulle spela in så sket det sig, antingen sjöng jag med soprano-tjejen (mackenzie) eller med alto-tjejen (Caitlyn). Så inget högt betyg på mig inte, men jag ska prata med henne för jag KAN min stämma det vet jag.. Men det går bara inte när två personer står precis bredvid en och sjunger något annat.

Sista lektionen hade jag Reading, Mrs Hukill hjälpte mig att göra lite kort för min vocab-del på engelskan så att jag lättare skulle komma ihåg orden.

Jag är lite kändis bland alla elever som Mr. Johnson har, för jag har hört från flera människor som inte har Psykologi med mig att dom hört vad som sagts om mig. Och när jag gick förbi hans klassrum när jag skulle till mitt skåp under 8th period så hör jag "there's edda". Sen strax efter kommer Mr Johnson ut och frågar hur 7th period gick och om hon sa något. Jag berättade att hon inte gjort det, och så säger Mr Johnson till sin klass "here she is, Edda, from the paper you know. they read about you".. Haha känns ju rätt roligt att folk vet vem man är, men det kanske inte är roligaste sättet. Att var känd som tjejen som Mrs Testerman hatar.. haha

Nu sitter jag här hemma, tänkte ta en dusch och så, packa ihop mina grejer. Sen runt 6 så åker jag mot fotbollsmatchen med Caitlyn, möjligtvis så åker jag dit med Kiah men vi får se. Sen ska vi ha våran poptart-film-kväll, dit vi adderat det godaste som finns "toaster-strudle". Bilder lovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0