Today, and yesterday night

Godmorgon. Eller det är väl snarare, goddag eftersom klockan är halv 4 här borta.

Gårdagen var rolig, åkte till matchen med Kristy runt 7. Träffade Megan och Taylor som var tvugna att stå och sälja Warren-tröjor hela kvällen. Tyckte rätt synd om dom, jag tror dom var tvugna att göra det för Softball.

jag träffade Caitlyn och Emily, och det var dom jag hängde med resten av kvällen.. eller Emily lämnade oss för hennes kompis men ja. Vi gick våran vanliga lilla runda runt hela planen. Det är faktiskt rätt avslappnanade att bara gå runt och prata. Vi sjöng även våra fina Kör-sånger, haha lät förjävligt. Jag har även bestämt mig för att kanske börja på Track i vår, håller på mellan mars-maj. Hon berättade vad dom gjorde där (hon höll på med det för 2 år sedan men så blev hon skadad) och det är ritkigt bra träning. Hon sa att hon fått världens muskler och blivit jätte vältränad på dom två månaderna.. Känns jätte lockande, dock kommer jag DÖ första veckorna. Ska prata med coachen om det och även med Kristy lite närmare, det är ju trots allt ett par månader kvar.

Jag lovade er bilder, MEN min kameraladdare är borta, spårlöst om inte den är hos Tiffany.. Och sen fanns det inte mycket att se. På matchen hade dom målat W i mitten i rosa och målat lite rosa-band över allt. Ett par killar från min skola hade målat sina överkroppar rosa med en football-spelares nummer och namn på ryggen. Men bortsätt från det så fanns det inte mycket att se. När vi kom till Caitlyn så satte vi igång en film, hon tog en dusch, jag la mig i hennes säng med värme i (som man kan ställa in) och somnade.. Och idag kollade vi på filmen "killer", åt mat och sen spelade vi rockband.


snodde en bild på dom från fb.. hehe


H och O av Hope, Ben och Josh två av mina kompisar :) Seriöst dom måste ha frysit såå mycket, jag hade ett linne, en tshirt, en tjocktröja, en fleecetröja och en jacka och jag var rätt kall..

Nu tänkte jag bara ta det lugnt tills vi ska åka på Alexa's dansuppvisningsgrej.

Kommentarer
Postat av: natalie

haha jo det såg ju inte ut att vara jätte varmt direkt! fast det var ju rätt snyggt gjort :)

2010-10-24 @ 12:26:31
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0