Dance performance

För ett litet tag sen satt jag på en teater, för att kolla när Alexa hade sin dansuppvisning. Det var inte bara dans (som jag trodde) utan det var även hand-bells (som låter ascoolt, men är sååå tråkigt att kolla på) och en barnkör. Först spelade handbells ett par låtar, dom var typ 10 min långa styck och jätte segt att kolla på. Sedan kom balett gruppen in och dansade lite (alexa). Lite kör och mer handbells, innan det var dags för aladdin, samt lite cancan (balett-gruppen).. Dom var duktiga. Jag satt bredvid Katie Carolls mamma och bror (kristy satt bredvid hennes mamma) och varenda gång handbell's skulle spela något så pickade matt på min arm och sa "hey don't fall asleep now".. haha för uppenbarligen så såg det ut som att jag skulle somna.

När vi kom hem så gick jag och alexa ut och grillade korv, åt macaroni and cheese. Till efterätt åt vi lite chips och smores (kex-chokladbit-smällt marsmellows-kex).. Gottgott, sen började våran vanliga "lek med pinnar i elden"-lek.. haha men efter ett tag fick jag nog och gick in, Alexa följde med..

Nu tänkte jag kolla lite desperate housewives innan jag går och lägger mig. Kiah är på nedervåningen med 4-5 tjejer från hennes lag som ska sova här.. dom ska kolla på skräckfilm , så jag kanske hålls vaken av deras skrik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0