My looong day

Äntligen hemma, och vet ni vad jag borde göra istället för att sitta här? Jo jag borde plugga historia.. Kommer gå bajs på testet imorgon.

Idag under extra hjälp gick jag till Mr Schob för att få hjälp med Government och sen när jag ville ha hjälp med historia också så skickade han mig till Mrs Wile som hjälpte mig med kapitel 9. Efter extra hjälp hade jag mitt kära historia test.. Det gick inte så bra, vad jag tycker men sen vet man ju aldrig. Efter testet hade vi salsa-party. Mrs Clark gör varje år massa hemgjorda salsasåser. Så hon hade tagit med typ 10 olika sorter, chips, ananas (älska) och Ashley tog med kakor. Så där satt vi mitt i historia lektionen, åt chips och salsa, och annat gott. Rätt trevligt.

Nästa lektion var Government och jag hade ett prov där också. Dock behövde jag bara spendera ca 10 minuter på provet eftersom det var 20 frågor, vi hade fått alla frågor ett par dagar innan och vi gick igenom svar som vi var osäkra på precis innan provet.. Så det var huuur lätt som helst. Resten av lektionen var seg, pratade lite med Megan, världens snällaste tjej. Hon lovade att imorgon skulle jag sitta bredvid henne eftersom jag sitter så utanför allting och jag tror inte hennes kompisar gillar mig. Så jag har ingen att prata med i den klassen. Hon bjöd in mig till deras överraskningsfest för hennes kompis på söndag. Tror dom skulle bowla. Det var då jag berättade att jag inte trodde att hennes kompisar gillar mig, men hon sa att dom kunde vara så ibland och att hon inte riktigt visste varför hon var kompis med dom. Så vi får se om jag följer med, hon ville i alla fall det.

Nästa lektion var Psykologi, vi fick ett papper om "dating bill of rights", alltså rights och responsibilities som gäller när man detjar någon. Vi gick ihop i våra grupper, min grupp är jag, courtney och tim och så skulle vi skriva 5 rights och 5 responsibilities som vi tyckte gällde. Rätt speciell klass det här, haha på måndag har vi ett test på allting.

Sista lektionen var reading och jag och Megan satt och jobbade på våran engelska-uppsats. Vi kom inte så långt eftersom vi kom in på hur sjuka drömmar vi har om saker, om folk i våran govermnentklass, och massa annat skit.. Hon är så himla rolig. Hennes mamma är världens snällaste också (Mrs Hukill min reading-lärare).

Träning efter skolan, vi gick "full out" i grupper. Alltså vi turades om att göra ALLTING. Alla skulle dock hoppa och göra Two men stunt. Jag fick beröm för hur mycket mina hopp utvecklats och det känns jätte bra. 6 träningar kvar till tävling och på lördag har vi lag-fotografering. Jag köpte ett cell-phone-case idag också, eller jag förhansbokade ett. Tänkte ha min kamera i den om den får plats, annars får det bli min mobil.

Nu, historia!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0