Om homecoming

Godmorgon!

Klockan är nio och jag har precis vaknat, jag har ingen aning om vart Tiffany är. Jag gissar på att hon har gått ner.. Tänkte väl gå ner och joina henne om ett litet tag.

Det var huuuur roligt som helst!! Vi åkte runt kvart i 8 för att komma dit till 8. Det var helt fullproppat utanför dörrarna. Vi hittade Maddi och hennes date Damon som vi stod och pratade och faktiskt spenderade större delen av kvällen med. Asroliga, i alla fall när vi kom in fick vi säga våran namn och så prickade dom av oss från en lista. Man kunde även köpa biljetter om man inte redan gjort det vilket uppenbarligen rätt många gjorde.

Dansen hölls i vårat "gymnasium" (idrottshallen), det var bord uppställda, golvet var täckt av något slags pappersaktigt material, det var ballonger överallt och vi hade en DJ. Det var rätt likt homecomingdanserna på film, om man blandar det lite med TV showen "my super sweet 16". DJ'n bad oss att dela på oss så att mitten av dansgolvet var öppet, så ropade han ut homecoming kungen och drottningen så fick dom gå och visa upp sig, dom började spela en låt som hade bestämda rörelser (som inte jag kunde..) så dom började dansa den och alla andra hängde på. Det var riktigt roligt.. Efter ett tag tog även jag av mig mina klackskor, varenda tjej hade tagit av sig skorna, eller ja nästan. Det var lite komiskt för Josh sa till mig att jag borde ta av mig skorna eftersom alla gjort det och att det blir lättare att dansa. Så jag gjorde det (inte direkt då utan lite senare när jag fick ont i fötterna haha) och då dansar vi och då säger han : men gud vad du är liten..  haha jag bad honom att inte klaga eftersom han bad mig ta av mig skorna tidigare.. haha jag vart verkligen en pygmé utan mina skor.. Menmen, jag hade en riktigt rolig kväll men det kändes tyvärr som en timme och inte 4.. hah

Men nu ska jag gå ner och umgås med tiffany!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0