Kul på gymmet

Hejsan

Sitter på gymmet (igen), Kristys dator är på lagning så enda gången jag kan vara inne är här på gymmet..

Idag i skolan kom Courtney och gav mig en bakelse, som var HUUR god som helst (åt den under psykologin), den hette tydligen "cookie-monster". Haha,

Historia lektionen var jätte rolig idag, vår lärare låste in alla utom 4 i hennes föråd och bad dom göra samma uppgifter som vi utanför fick. Sen spruta hon in massa regöringsmedel och saker.. haha hur roligt som helst. Vi hade det rätt bra utanför och vi skrattade åt alla där inne.

Förresten visste ni att klantskalle på google translate är SCHMUCK! hahha jag och Courtney garvar här..

Men nu ska jag gå! :) skriver mer efter min träning!

Btw, Courtney hälsar hiiiiiiiiiii! :)

Kommentarer
Postat av: Isä

Outoa, oliko opettajalla jokin tarkoitus kun hän sulki oppilaat varastoon?

2010-10-08 @ 06:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0