WHS Haunted House

Jag har precis kommit hem från Warren High School haunted house.. Det var så sjukt läskigt.. Jag och Tiffany (longfellow, hatar att jag har typ 2-3 kompisar som heter tiffany haha) gick tillsammans, men först kollade vi på JV fotbollsmatchen (junior varsity) eftersom Leanna är JV cheerleader.. I alla fall, vi träffade Scott och Breannah utanför så vi bestämde oss för att gå med dom. Breannah är min granne och Scott är hennes kille, hur roliga människor som helst. I alla fall, det första som händer är att jag blir rädd eftersom jag är rädd för mörker, sen kommer någon typ och skrämmer oss vi skriker och Scott är försvunnen.. Visade sig att han sprungit iväg från oss och skrattade.. Sedan fick vi kolla på en film om lite regler som gällde när man gick turen.

Det kom folk och skrämdes, följde efter oss och massa läskiga ljud och effekter. Dom hade gjort ett super bra jobb med allting och det var faktiskt riktigt långt.. Täffade på Tiffany (Perry) som var en clown eller något, och lite andra människor som vi kände. Vid scenen inne vid the auditorium blev till och med Scott rädd, folk dök fram från ingenstans och skrek och hade sig. En kille (vuxen) följde efter mig och Tiffany jätte länge och skrämdes, han var så sjukt läskig. Jag hatar spökhus men ändå vill jag gå dom, för det är liksom spännande att se vad som händer och själva känslan att vara rädd är på ett sätt rätt skön samtidigt som det är det värsta som finns. I alla fall, i slutet freaka jag ut och ville bara ut därifrån, jag blev tårögd och jag skakade.. Dock var Caitlyns station rätt kul eftersom jag visste vart hon var och vad hon skulle göra :) Men att någon skulle skrämmas precis efter det var jag inte beredd på.



Tanken var att jag skulle vänta på Tiffany Perry och att hon skulle köra mig hem, men då hade jag fortfarande stått där eftersom det slutar vid 9.30 (klockan är 8.30 nu och jag har varit hemma kanske en halvtimme minst) , Breannah's mamma erbjöd sig att köra hem mig, så det gjorde jag. Den familjen är så himla rolig och snäll, det är i och försig alla familjer jag träffat här borta. Förhoppningsvis kommer tiffany förbi med mina saker ikväll när hon slutat annars måste jag vänta tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0