bildbomb usa


mitt rum, eller sängen och tapeten i alla fall


Jamies tårta som hon hade på hennes baby shower


presentbordet


kiah med sina små djur som satt i alla blomkrukor. och alexa i bakgrunden


jag och massa cheerleaders från OVA, jamie i mitten i svart. Notera att ALLA utom jag har flippflopps, som tur är har jag joinat klubben


ashley gibbs, det spöregnade och hon ville inte blöta ner håret.. då gör man sådär


my first football game, här warriors. japp jag står på planen


våran fina läktare! det här ligger på skolområdet också..


the game


cheerleaders


mitt jättefina usa-collage.. ;) estetiska edda

that's all from now. har ärligt talat inga fler bilder.. möjligtvis någon bild från the fair, men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0