Brunett


så, alla ser vad jag gjort. Jag var till världens sötaste och snällaste frisör som fixade mitt hår OCH mina extensions. Jaf är nöjd.

Jag fick mitt första break down idag, min engelska lärare är ju dum på riktigt. Vi läser om the puritans och deras literatur. Dom levde på 1600-talet och det är jätte krångliga meningar och ord så jag har svårt att förstå. När jag frågade om hjälp sa hon bara att läsa dikten, och det var ju det jag gjort 10 gånger utan att förstå.. På sista lektionen var jag hungrig, trött och frusterad. Som tur är så har jag världens snällaste lärare där som hjälpte mig förstå varenda mening och hon fick mig att låta bli att bryta ihop. Annars var skoldagen bra, imorgon har vi blockday igen och på torsdag också. Jag tror att vi har det varenda vecka faktiskt..

Jag har precis slutat min träning, jag kom nästan en timme sent eftersom jag var hos frisören och det gick bra. Sort of. Det var väl inte hemskt men jag förstår inte hur en tjej som inte ens kan gå ner i spagat på sitt bra ben kan vara topp om hon ska kunna göra en heel stretch.. Och uppenbarligen stretchar hon varenda kväll men hon har inte blivit vigare sen.. ja sen jag började och det borde hon. Jaja, inte mitt problem, eller det blir väl mitt problem eftersom jag är i hennes bygg-grupp.

Men nu ska jag gå, jag lovar att lägga upp bilderna snart från Steerwheel festivalen men jag glömde kameran..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snyggt! Men kom ihåg ha mat med dig till skolan om du inte köper och skolmaten verkar ju inte mätta så mycket så det kanske behövs ta med lite extra ändå.

Puss och kram från mamma

2010-09-15 @ 06:51:40
Postat av: Anonym

Vad bra att det finns mänskliga lärare även där då kan du stå ut med dem som inte är lika bra! Tänk vilken inblick du får i en skolvärld som är mycket olik den i Sverige på alla sätt och vis.

Puss

2010-09-15 @ 21:33:59
Postat av: Isä

Hieno!

Ei taida olla puritaanitekstit helpoimmasta päästä. Tsemppiä, kohta nekin menee kuin vettä vaan. Internetin mukaan Marietta on parhaimpia kaupunkeja, jossa voi nähdä siipirataslaivoja (sternwheel). Kiva nähdä kuvia...

2010-09-15 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0