Fridayyy,

Hejsan

nu ar jag hemma fran skolan, alexa sitter bredvid mig och ater chips och jag vantar pa att Kristy ska komma hem sa att jag kan fraga henne om jag kan folja med Tiffany imorgon till en west virginia match. 

Min skoldag var okej, borjade med att vi samlades i hemklassrummet, den har gangen ringde klockan 8.14 och vi gick mot advanced P.E. Vi spelade Dodge ball idag vilket ar den mest farliga idrotts"sporten" man kan ha nar man endast ar tre tjejer (en tjej var inte dar). Jag blev traffad i huvudet, pa benen, armarna, ryggen OVERALLT och jag kunde inte kasta for den kom liksom inte fram.. Det varsta var ju nar jag och Katlyn (tror jag hon heter) var ensamma kvar i varat lag mot massa killar i det andra. For er som inte vet vad dodge ball ar sa ar man tva lag, pa varsin sida av hallen och sa kastar man bollar pa varandra, blir man traffad eller nuddar den utan att fanga den sa blir man tagen och maste ga over till andra sidan till "fangelset" som bestar av nagra mattor. Men om du fangar bollen sa blir den som kastade bollen tagen istallet. For att befria dom i ditt lag som ar tagna sa maste man kasta en boll till dom och dom maste fanga den da far alla i laget ga over och fortsatta spela igen.

Nasta lektion var American History, vi hade en vikarie av nagon anledning och han bad oss att lasa en artikel i en tidning om hur kvinnor fick rostratt i usa och skriva en halv sidas sammanfattning. Inte det roligaste jag gjort men jag tror att det gick bra..

Sen hade jag studyhall och jag satt och laste hela lektionen, sa jag har inte sa mycket mer att saga an att jag verkligen gillar boken som jag laser..

next period waas.. american government. Vi fick ett hafte med text och fragor, det var hur krangligt som helst och jag som redan var trott och hungrig gav totalt upp. Mr Schob sa att han forstod och att han forstod att det antagligen var krangligt att komma till ett annat land och fa lov att lasa om deras regerings historia.. My great depression fortsatte pa engelskan nar vi skulle presentera varan text som vi last och samtidigt skulle dom andra anteckna det vi sa, jag HATAR att lyssna pa folk och sammanfatta vad dom sager, speciellt pa engelska eftersom vissa ord sager dom otydligt eller sa har jag bara ingen aning om hur man stavar dom eller vad dom ens betyder. Grejen ar den att vi gor det HELA TIDEN pa engelskan.. men allting blev battre under lunchen, satt och pratade med Caitlyn och Emily som vanligt och dom ar sa himla roliga och snalla. Dom muntrade upp mig totalt och jag ar glad att jag kan ata lunch med dom.

Pa psykologin sa skulle vi fortsatta med vad vi gjorde igar, men efter som Tim (som hade vara papper) var med i fotbollslaget och skulle aka pa match inte var dar sa fick vi sitta och vanta pa att han skulle komma forbigaende utanfor i korridoren. Nar han gjorde det rusade jag upp och sprang ut, Mr Johnson sag lite chockad ut medans vissa smaskrattade, men vi fick papperna i alla fall och allting loste sig. Vi skulle kolla om vi gissat ratt pa de andra gruppernas barn som dom observerat. Alltsa i vilket "stadium" dom lag i om man kollade pa "listan" som nagon historisk psykologi kille gjort. Det var val nagolunda ratt i alla fall haha.

Treble chorus, vi sjong som vanligt och jag har inte mycket mer att saga om det. Vi ovade pa latarna och jag hatar att vara Soprano 2 eftersom varan lilla melodi ar NASTAN som soprano 1 men pa vissa stallen blir det lagre och eftersom soprano 1 overrostar oss med den "riktiga" melodin pa laten sa borjar vi sjunga som dom.. Sa det ar lite irriterande, en lat jag alskar att sjunga ar Reflection fran disney filmen Mulan.

Sista lektionen var Reading och jag fortsatte lasa min bok bara. Och nu ar jag hemma, Alexa har forsvunnit in pa sitt rum och jag tankte nog ata nagot. Talk to you later babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0