home from practise

Nu ar jag hemma fran min traning. det gick ratt bra, mina handleder ar jatte svaga och jag ar bas under pyramiden. Jag ska halla en prep extension ratt lange medans dom andra topparna har sina fotter pa min topp vilket gor allting jatte tungt. Och idag fick vi sta sa i kansek 5 minuter.. och nar jag bara ville do eftersom mina handleder ville ga av sa sparkar en av topparna mig i huvudet pavag ner. Det var hemskt! men annars gick allting hur bra som helst. Det var forsta gangen nagonsin vi gjort pyramiden.

Imorgon ar det skola igen och jag ska nog avsluta min fragestund imorgon hehe har 12 fragor hittills! Det kanns jatte bra. Eller sa kanske jag borde sluta nu medans alla "sover" sa att ni imorgon ser att den ar slut. Ja sa ska jag gora, jag svarar pa den nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0