psykologitest

Godkvall.

Jag har precis kommit hem fran min traning, nathalie har slutat och vi har tagit in courtney, men vi behover KANSKE en till. Det ar nog 10 gangen vi andrar koreografin, jag har lart mig 4 olika grejer i borjan. Men nu star jag langt bak och gor flickis,flickis. Far se hur det gar eftersom jag inte kan gora flickisar, men jag kunde faktiskt gora en rondat flickis idag med pass. Det kanns verkligen superbra, och jag fick hora att min toetouch var fin! haha. Jag ska se till att lara mig flickisarna ocksa!

OVA gav mig en tidig fodelsedagspresent idag, de hade massa tjocktrojor fran forra aret till salu for 15 dollar och det fanns en som var svart med rosa och vitt pa och dom visste att jag gillade den. Sa dom sa att jag kunde fa den i fodelsedagspresent. Hur snallt som helst av dom, jag kanner mig varsta tarv men dom insisterade pa att jag skulle ha den.. Trakigt att det ska vara sa varmt den har veckan annars hade jag haft den imorgon, det var 90 grader ute idag. Sa imorgon blir det SHORTS! Tyvarr sa ar det blockday och jag maste spela fotboll (soccer) i en och en halvtimme det forsta jag gor. Men till skillnad fran allt annat vi gjort pa idrotten sa gar det faktiskt ratt bra!

I skolan gick det bra, pa studyhall hjalpte jag och nagon annan till att sortera upp kataloger fran olika colleges fran usa, ni anar inte hur manga olika Colleges jag hittat idag som jag inte visste exsisterade.. Det var riktigt trakigt men jag fick godis efterat och godis ar ju supergott.. Pa government hade vi en lagtavling om nagra fragor, jag forstod ingenting och det ar det mitt prov kommer handla om! Feels great.

Psykologiprovet gick jatte bra och jag var bara osaker pa kanske tre fragor. Sa har sag testet ut, forst kanske 13 fragor med A,B,C,D alternativ, sen tva korta fragor som var jatte latta och sen en kort essay som bestod av att forklara en av teorierna inom psykologi. Jag alskar amerikanska test!

Sa nu tanker jag sova.. tankte bara vara trevlig och beratta om min dag ;) godnatt

Kommentarer
Postat av: Britt

Tjeeena! gillar din blogg, ar du fran borlange? jag ar iaf fran mora :)Jag ar utbytestudent i Erie, Pennsylvania. Tankte om vi kunde lanka? Hor av dig min blogg heter brittiusa.blogg.se

2010-09-23 @ 01:06:54
URL: http://brittiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0