Sternwheel festival


det är mina älskade te-flaskor, alla dom drack jag och Tiffany på en kväll.


if someone finds this drink in sweden, please let me know... haha annars måste jag ta med typ 100 flaskor i lager.


alla som var med i pageanten + vinnarna förut och årets vinnare i andra tävlingar (vinnarna är dom med en "slash")


vinnaren får sin krona och sånt av förra årets vinnare.


snygg bild på mig och Tiffany innan fyrverkerierna.






det berömda vattenfallet ner från bron, och ja det är fyrverkerier





jag MÅSTE fixa videon för i den kan man se hjärtfyrverkerierna.. och dom var coolast efter vattenfallet. I'm gonna keep trying. Men jag ska göra mitt bästa i promise!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, jag kollar din blogg varje dag för att se en uppdatering :) kul med bilder!

2010-09-16 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0