Sundaaay

Godmorgon!

sag att jag fatt lite kommentarer, jag kommer spara dom och svara pa dom i min fragestund sa ni far halla ut lite langre! :) Jag ska faktiskt starta fragestunden lite senare idag kommer hanga pa gymmet hela dagen sa det blir perfekt! ;)

Igar sov Tiffany hemma hos mig, vi kollade pa blue mountain state och bara pratade. Jag var hur trott som helst och vi somnade runt tolv. Hon akte hem nu imorse runt tio och jag ska snart aka med Kristy till gymmet. Hon ska ha hand om ett barnkalas dar och klockan 4 har jag extra traning. Ska bli kul, jag fick hora fran bade Courtney och en som brukade jobba pa OVA att jag var duktig pa dansdelen! Det kanns jattebra da det ar den jag kampat mest med. Det ar lite trakigt for jag gor EN gymnastik grej i hela programmet, och det ar en kullerbytta i borjan haha men jag antar att det ar sant man far sta ut med nar man borjar efter alla andra. Sen ar jag jatte ofta langt bak i programmet. Jag ska forsoka att lagga upp en video fran nagon av vara tavlingar sen sa ni far se hur grymt mitt lag ar.. haha typ.

Jag trivs jatte bra i min nya harfarg och jag kommer nog fortsatta vara sahar "brun-blond" ett tag framover. Jag insag att det ar exakt tva veckor kvar tills Homecoming Dansen, nervost men det ska bli sa himla roligt. En riktig amerikansk skoldans, och enligt min kompis sa har Warren ofta riktigt bra danser.

Men jag maste ga och packa ner allting jag behover till idag och sen ska vi val aka om ett litet tag! puss sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0