svar pa kommentar, fragestund extra fraga

oj, haha jag missade frågestunden :p
Men hur kändes det på Arlanda innan du åkte?
Vad gjorde du dagen innan du åkte?
Har du mycket hemlängtan?
Har du gått på cheer i Sverige? (du går väl på det nu?) :p haha
Ha det så jävla bra!
kram

haha det gor ingenting :) det kommer fler, men jag ska svara pa dina fragor nu!
Arligt, jag var faktiskt varken ledsen eller nervos, jag var bara valdigt forvantansfull och det kandes jatte bra, men jag tror arligt inte att jag forstatt att jag var pavag.. hehe

Dagen innan jag akte, jag borjade med att aka till min kompis for att hamta min tandborste som jag glomt dar, hon foljde med mig till min bror dar vi gick och kopte mat och han lagade middag at mig som en sista grej tillsammans. Sedan akte jag hem och packade ner allt det sista for att sedan aka mot arlanda, stannade hos min kompis som hade en present att ge mig. Spenderade natten pa arlandas hotell eftersom det var samling runt 7-8 pa morgonen dagen efter. Det var min sista dag det haha.

Jag har faktiskt inte mycket hemlangtan alls, visst saknar jag manniskorna dar hemma men jag skulle inte vilja kalla det hemlangtan!

Ja jag gick pa cheerleading i 2 ar innan jag kom hit :)
tack sa jatte mycket!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0