svar på lite fler kommentarer

hanna om onsdag:
haha, detta kanska låter lame, men jag skickar kommentaren för att jag inte vill att du ska sluta blogga ;p låter ju nästan logiskt!
men hade varit kul om du skrivit mer om skolan och vad som händer under skoltid :D härlig blogg, kram!

haha åh va snällt!! jag kommer inte sluta blogga. Absolut jag ska börja beskriva min skoldag lite bättre. kram

Maria  ([email protected]) om onsdag:

Jag tycker att din blogg är jättebra :) en kan du inte ha en frågestund eller nått sånt? :)

Åh tack så mycket vad glad jag blir! Jo jag kan ha en frågestund, men jag vill isåfall veta att det finns intresserade som kommer att kommentera frågor :) men jag ska försöka ordna en frågestund snart! tack för tipset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0