Tornados

Juste jag glomde beratta. Igar var det varldens ovader och i Athens (ratt nara oss i think) var det tre tornados (heter det sa pa svenska?) som forstorde bland annat en del av Athens high school.. Galet, sjukt laskigt om det skulle komma hit. Vi har till och med haft en ovning om vad vi ska gora ifall det hander, och ifall vi av nagon annan anledning behover gomma oss i foradet (vi gjorde det pa american history). Mrs Clark har till och med snacks sa att vi ska overleva dar inne om vi maste sitta dar en langre stund.. haha

Jag har en liten fraga som jag skulle vilja att alla svarar pa. Tycker ni att jag ska ha en fragestund?
Jag kan absolut ha en, men jag vill veta att jag har lasare som ar villiga att fraga fragor, for vad ar det annars for ide? ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Det tycker jag verkligen att du ska ha! :)

2010-09-18 @ 02:06:49
URL: http://annalouises.devote.se
Postat av: Isä

Hurricanes! :)

Kan vara tromber om de är små.

2010-09-18 @ 09:01:50
Postat av: Maria

jag vill det! :D

2010-09-18 @ 09:08:48
URL: http://mondoblog.se/mariaw
Postat av: Isä

Kyllä se kuvien mukaan oli oikea tornado tai hurrikaani.

2010-09-18 @ 13:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0