sleeping at tiffanys again

Hejsan.

Sitter hemma hos Tiffany IGEN, haha vi har hyrt massa filmer, köpt mozarellasticks, någonslags ostshit som såg ut som pizza, och lasagne fast den har vi inte ätit än. Vi har sett Vampires suck och The ugly truth.

Skolan var helt okej, på american history fick jag beröm när läraren ville se hur långt vi kommit hittills. Kändes jättebra eftersom hon skälde ut jätte många. Wohoo

Följde med Tiffany hem efter skolan, vi stannade hos mig för att plocka upp saker. Hyrde lite filmer och nu sitter vi här i hennes rum och har kollat på två filmer och ska fortsätta nu. Tänkte bara uppdatera och berätta att jag lever.

Kristy har min nya telefon nu, och det känns awesome, hon ringde mig och berättade att hon hade den. Så imorgon har jag äntligen en telefon! I'm sooo happy.

Nu i helgen är det Steeringwheel-festivalen, imorgonkväll är det tydligen jätte coola fyrverkerier tydligen det coolaste som händer på hela året. Så jag lovar att ta kort.

Kisses and hugs from us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0