shopping at the mall

hejsan

Uppdateringen ar dalig jag vet, och jag har FORTFARANDE inte fatt internet koden.. Inte kul. Idag spelade vi Flagball pa idrotten, inte speciellt kul eftersom jag iprincip var osynlig i mitt lag.. haha resten av dagen gick fint, och efter skolan akte jag och Tiffany hem till mig, hon hade med sig fodelsedagstarta som vi at lite av eftersom hon fyller ar imorgon. Sen akte vi och lamnade alexa pa gymmet for att kolla efter klanningar. Forst till affaren dar Alexa hittade sin, men det fanns inte mycket kvar sa kristy korde oss till the mall istallet. Dar kopte jag en klanning som ar silvrig med leopardmonster i lila och svart, jag kopte skor dar igar. Jag ar helt kar i skorna. Tiffanys klanning ar rod, sa vi kommer absolut inte matcha vilket vi forst tankte. Inte matcha som att ha lika klanningar i olika farg eller samma farg, men i alla fall sa att det skulle se okej ut, vilket det inte kommer gora nu.. haha jag hittade en GIGANTISK ring ocksa som jag ska ha till.


min klanning och mina skor, dock ar skorna i svart men kunde inte hitta en bild dar dom ar svarta.. mycket snyggare i svart. haha

Imorgon ska jag till frisoren, vad jag ska gora far ni se. But i'm excited, fast ratt radd ocksa haha. Det ar jatte kul for det jag ska gora ar jattebilligt om man jamfor med sverige, mer an sa tanker jag inte saga. Tihi

jaja, jag sitter har och segar jag ska lasa min engelska laxa snart tror jag, eller sa gor jag det pa studyhall sa att jag har nagot att gora dar.. haha det ar faktiskt riktigt skont med studyhall nar du val har nagot att gora, men annars sitter man igenom tiden och att sitta i fyrtio minuter ar INTE kul.

Jag och Courtney forsoker komma pa nagot kul som vi kan gora for tiffany imorgon som overraskning.. Det skulle vara sa galet kul om vi bara kom pa nagot att gora.. Men vi suger, sa vi kommer inte komma pa nagot haha. Det basta vi kommit pa ar att ta med en tartbit.. Kreativa klubben vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0