monday 4.30 PM

Nu har jag kommit hem fran skolan.

Har en massa laxor att gora sa jag ska inte sitta har speciellt lange.. Har ett psykologitest imorgon, engelska laxa, och government laxa infor prov.. Inte kul, vi far vara mid-terms pa onsdag, alltsa ett litet papper som sager vilket betyg vi har, jag har ju redan fatt min i historia men det ska bli spannande att se vad jag har i dom andra amnena.. heh

Idag pa Advanced P.E var jag den enda tjejen som var med, vi spelade matball vilket ar livsfarligt typ. Eller jag ar valdigt dalig pa det. haha men Kayla lovade att vara med imorgon eftersom hon glomde klader idag.

Pa historian gjorde jag klart min uppsats, skrev ut den eftersom min rektor ville ha kopior pa alla uppgifter som jag gjort. Tankte lamna in den pa hemsidan dar man laddar upp alla uppgifter men jag lat bli eftersom vi har ett par dagar kvar. Jag rostade aven pa homecoming queen och king. Eftersom jag ville vara saker pa att fa en rost sa rostade jag pa mig sjalv haha och sen visste jag inte sa manga juniors. Till king rostade jag pa Dustin.

Studyhall, spenderade den till att lasa mina summerreading bocker, ar klar med en av dom och har borjat pa den andra. Jag gillar bockerna jatte mycket. Det ar bockerna Wings och Spells av Aprilynne Pike.

Pa government pluggade vi till provet och det gar val helt okej, ska dock gora klart haftet ikvall. Jag gillar verkligen Mr Schob for han forstar min situation som han uttrycker det och hjalper mig forsta saker. Sen ar han rolig ocksa, roligaste grejen pa dagen ar "the question of the day".  Han har en fraga han staller hela klassen, nar vi kommer med ett bra svar sa kommer han pa ett problem som gor att varat svar inte fungerar.. det ar ratt frusterande men roligt.

Efter det hade jag min efterlangtade engelska... vi pratade lite om pappret som vi hade som laxa forra veckan, da vi skulle agree eller dissagree pa nagra pastaenden, sa fick vi se en scen fran en film som handlade om det vi pratar om just nu. Och saklart sa fick vi en laxa ocksa, saklart var det att lasa i boken.. haha

Dags for lunch och jag ALSKAR lunchen, Catelyn och Emily ar dom roligaste manniskorna ever. Vi ar foralskade i poptarts, sa vi ska ha en filmkvall tillsammans da vi bara ater massa poptarts och nagot annat som var som poptarts fast myyyycket battre. Im excited!

Pa psykologin delade Mr Johnson in oss i tva lag sa fick vi spela jeopardy mot varandra. fragorna var om det vi gatt i genom och det som kommer pa provet imorgon. Laget som vann skulle fa extra poang pa provet och saklart sa forlorade mitt lag, men vi var galet nara att vinna.. Menmen, far hoppas pa det basta infor provet imorgon!

Pa treble chorus sjong vi som vanligt och det gick faktiskt bra idag. En tjej sa till mig att jag hade en fin rost sa det kandes jatte bra :) Vi ska tydligen borja med julsanger i veckan tror jag att det var, kanns lite tidigt men vad vet jag.

Nu nar jag berattat hela min dag sa ska jag avsluta och ga och plugga lite, jag har mycket framfor mig.. TTYL!

Kommentarer
Postat av: Isä

Poptarts... kuullostaa kovin ... ravinteikkailta. ;)

Eikö siellä vielä ole Halloween-kuumetta?

2010-09-20 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0