Nightly update

Gud jag har pluggat som aldrig forr idag. Jag pluggade psykologi fran 5-7.30 och sen tog jag en paus, laste min engelska laxa och kollade lite mer pa min psykologi. Det ar galet jag borde fa A i allting nu bara for att jag pluggat sa hart! nastan i alla fall. Sen har jag raknat ut vilka rutor jag ska gora pa summer readingen. Har 16 stycken och for att fa A sa skulle man gora 13. For hon sa att om hon inte tyckte att det var ratt sa raknade hon inte den rutan sa darfor tankte jag att jag gor lite fler. Duktigt och abitiost av mig va?

Forresten pa tal om att vara duktig sa sa Tiffanys foraldrar att mina foraldrar uppfostrat mig bra eftersom jag sa att jag maste ga pa minst 8 matcher (football eller basket) under aret for att det ska vara vart mitt pass som jag kopte for 40 dollar. Haha sa ja mor och far, ni har tydligen lart mig att ta hand om pengar riktigt bra! den ni!

Imorgon har jag som sagt psykologitest och vi ska ga igenom vad vi ska kunna pa government testet ocksa. Det har jag pa torsdag.. Roligt det har! Men det ar saa vart det, jag skulle inte for nagot i hela varlden byta plats med nagon dar hemma just nu! This is the best thing i've ever done!

Okej, det var typ en timme sen jag borjade skriva och jag glomde helt bort att avsluta och publicera.. jag fastnade i att gilla facebookgrupper. Det dar ar farligt, det finns alldeles for manga grupper.. :(

Men nej nu ska jag sova! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill se bilder :)

2010-09-21 @ 09:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0