Alexa och valdtaktsman

tankte bara saga godnatt!

Det regnade och askade har lite efter att jag stangt av dator och det enda jag kunde tanka pa var tornadosarna som var i Athens forra veckan. Jag och Kristy akte och kopte Sour cream eftersom hon skulle gora biffstroganoff. Hur gott som helst, i love it! Jag underholl mig med att tretanga mitt loshar (det tar typ seriost 20 min att varma upp min tretang har, vet inte vad som ar fel) och nu efter min dusch har jag tretangat mitt vanliga har ocksa, sa att jag sparar tid imorgon!

Jag ska forresten vara Supergirl pa halloween ocksa eftersom jag nu har en drakt, fick ett par "skor" med, eller ja du satter pa dom ovanpa dina skor sa att det ser ut som stovlar. Jag fick knappt pa dom och nar jag val fatt pa dom fick jag knappt av dom! haha det var hemskt. Sma barn har sma fotter... haha men jag blir bara mer och mer pepp infor onsdag speciellt. Caitlyn tankte kopa en spiderman drakt sa vi kommer vara coolast i skolan, hon jag och tiffany! Jag lovar er bilder, massor av bilder! Det kommer bli awesome.

Dom har borjat salja homecomingbiljetter pa skolan, 15 for singelpersoner (dom utan date alltsa, inte dom som ar singel haha) 25 for par. sa jag MASTE hitta en date typ snart haha vill inte betala 15 dollar for mig, hellre bara typ 12 dollar. Annars far val jag och tiffany betala tillsammans om jag inte hittar nagon..

Jag har typ blivit kompis med den Brazilianska utbytesstudenten pa var skola, Leonardo. Haha han berattade om nagon lat som hette "swedish mafia nagot" haha han tyckte det var konstigt att jag aldrig hort talas om den forut.. jaja, alexa ar avis eftersom hon och resten av skolans tjejer tycker att han ar jatte fin. vilket han ar ! hehe

nu ska vi lyssna pa Maskinens - alla som inte dansar. Under fair-helgen fick jag fragan av en kille som min familj kande att om man ar en valdtaktsman men dansar anda, ljuger man da och hur gar det till? Jag hade inte nagot bra svar pa den fragan.. Vi ska ta med laten och onska den pa Homecoming dansen och skratta at alla som inte dansar! hehe

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0