SUPERGIRL

Antligen hemma, jag hangde lite med Tiffany efter skolan idag. Vi akte och at pa mcdonalds for att sedan aka till the mall. Vi hittade klader till nasta veckas spirit week. Det ar lite skolspirit innan homecoming matchen. Sa varje dag nasta vecka har vi en dresscode som man helst ska folja. Sa har ser varan spirit week ut

Monday - Get up and go (pyjamaser ar det som galler)
Tuesday - Twinday (ratt sjalvklart, kla dig som din kompis)
Wednesday - Superhero day (kla ut dig till en superhjalte)
Thursday - Nerd day (Nordkladsel)
Friday - blue and white day (kla dig i skolans farger)

Sa vi har nu , get up and go (ska lana en pyjamas av tiffany), twinday (vi kopte matchande trojor idag), superhero day (jag och tiffany hittade barnavdelningen av halloween stuff, jag ska vara supergirl och hon ska vara superman), nerd day (kopte skjortor och sa ska jag ha mina glasogon) haha och sen ska jag forsoka fa tag pa en bla warren troja! Jag ar saa excited for superhero dagen, for jag och tiffany kommer latt vara coolast ever, det som gjorde mig mest glad var att dom faktiskt passade!

Sa jag har det fixat nu!

Min dag var inte sa jatte bra innan skolan slutade da. Vi spelade fotboll pa idrotten igen och sa fick vi hora ben skrika "why did we get stuck with two girls in our team?".. jag var sa galet arg pa honom men ni vet han menade ju bara att det var oschyst mot oss att fa lov att mota killarna.. Det gjorde det annu taskigare eftersom han pastod att vi var sa daliga jamfort med killarna.. usch det forstorde hela min dag. Menmen, det slutade ju jatte bra i alla fall. Vi hade blockday sa jag hade bara idrott, studyhall, engelska och treble chorus.

Fick tillbaka mitt college pa engelskan, fick 33/40. Och som jag sa sa suger min kreativitet, och jag fick bara 2/5 pa det.. Men jag ar val ratt nojd anda!

Jag lovar er massa bilder fran skolan och spiritweek! Kanns sa trakigt att ta kort pa var skola, men nasta vecka kommer det bli mycket roligare! Jag tankte avsluta nu, det ar en thunderstorm i narheten och man vet inte nar den kommer hit eller om den ens gor det! laskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0