progress report and get together

Nu ar jag hemma fran get-togethern. Jag lovade massa bilder, efter forsta dog min kamera. Men Marianna lovade att ge mig hennes bilder. Det var inte sa manga utbytesstudenter dar tyvarr. Det var Martin fran slovakien, och sen nagon kille som jag inte forstod namnet pa fran tyskland och jag och alexa. Till en borjan, vi satt och pratade och at, sen kom Marianna och hennes vardsyster hem och dom joinade oss ocksa. Det var hur roligt som helst och den dar familjen ar galen. Dom har faktiskt varit i FALUN!! och dom alskade falun och hade varit i gruvan, och kollat pa studenten och hon sa massa saker som vi svenskar tydligen gjorde. Och svenska man, dom respekterade sina fruar och dom var jatte bra! haha bara sa alla vet.

Det var ratt roligt och dom lovade att halsa pa sverige igen. Sa mamma och pappa, forbered er pa en galen men sjukt rolig familj som kommer och halsar pa.

Fick mina progress reports idag, har ar mina betyg.

Advanced P.E - 100%
American History - 99%
American Government - 88%
Psychology - 95%
Treble chorus - 87%
CP english 3 - 56%
Reading - 66%

Anledningen till mitt F i engelska ar for att jag inte lamnat in summer reading an, men eftersom jag ska gora det snart sa kommer mitt betyg bli battre! Och mitt D i reading ar for att tre ganger i veckan ska vi skriva journals om vad vi gjort, jag borjade efter alla andra och jag visste inte hur manga vi behovde skriva. jag hade 3 forlite sa jag ska bara jobba upp det nasta vecka sa kommer jag sakert ha ett A i klassen, eftersom hon inte kraver mer an tre i veckan for ett A.

0-59 - F
60-69 - D
70-79 - C
80-89 - B
90-100 - A

Sa jag ar faktiskt ritkigt nojd. hade mitt government test idag ocksa som var ratt latt (hehe) det var en fraga och svaret stod pa foregaende sida eller sa var det en ruta med info och sa hade dom tagit en mening rakt av och gjort en fraga av det.. haha hade jag vetat mer om amnet hade det latt gatt battre, men jag har ju 10 bonuspoang ocksa! haha

Mamma jag sag att du kommenterat att det inte alls var latt utan att det bara var jag som hade latt for mig. Men jag tror bestamt att det ar latt. Vi har majoriteten av fragorna ar alternativsfragor, svaret gar oftast att hitta i provet och ibland har dom bara kopierat av texten.. For att fa ett A behover du inga egna asikter och det behover inte vara komplicerat. sa mamma jag tror att skolan ar ratt latt har.

Jag fick precis sendrag i axeln det gor gaaaalet ont.. Usch har aldrig haft sendrag dar forut. Men det gick over nu typ.

Imorgon kommer det en kille hit for att byta fonster kl 7 pa morgonen, och saklart sa ska han borja med mitt rum.. Sa det ska bli superkul.. sen senare pa eftermiddagen blir det att aka mot Columbus for att shoppa, eller alexa ska kopa balettskor, men ja. Far se vad dagen bjuder pa.

Jag tankte dra mig mot min sang nu, sa vi far horas imorgon eller nagot kara blogglasare. puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0