Get up and go day

Oj, forlat for att jag inte uppdaterat pa tva dagar!! Igar hade jag fullt upp, eller ja. Jag vaknade runt tolv och sa tvattade jag lite klader och hjalpte Kristy lite. Vid 4 skjutsade vi Alexa och Kiah till deras dans och cheerleading medans jag och Kristy fortsatte till Buffalo Wild Wings dar Kaden (tror jag det stavas) hade sitt 4ars kalas. Alexa kom dit efter hennes dans. Gud vad jag ALSKAR deras grillade kycklingsallad. Efter ett par timmar dar sa akte vi hem igen, jag gjorde i och for sig inget speciellt forutom engelska laxa och en film men jag tankte inte ens pa att satta mig vid datorn..

Idag borjade Spiritweek! Dagens dresscode var "get up&go!" med andra ord, kom till skolan i pyjamas, med en kudde vad som helst. Och jag ALSKAR hur manga som faktiskt gjorde det. Over allt sag man manniskor med kuddar, filtar, pyjamaser, ALLT. Jag forsokte ta massa kort, men jag har upptackt att jag suger pa att ta fram kameran och faktiskt ta bilder. men jag tankte forsoka ta mer i veckan.

Imorgon pa American government sa ska vi ha "partyyy" eftersom det ar Sebastian fran Tysklands sista skoldag. Mr Schob ar den basta lararen nagonsin, han gor liksom ALLA lektioner super kul!

Precis som Josefin skrev for nagra dagar sen sa borjar skolan kannas som vardag, jag pratar automatiskt engelska, det kanns som att jag alltid har och alltid kommer ga runt i dom har korridorerna och halsa pa alla mina kompisar. Alla ar sa trevliga och nyfikna och jag alskar det.

Pa psykologin hade vi ett quiz jag hade INGEN aning om nagonting typ, sa jag gissade men jag hade 5/5 sa det gick ju helt okej anda..

Nu sitter jag och vantar pa Kristy. hon skulle lamna av Alexa pa hennes dans, sen skulle hon komma hem, laga mat for att sedan ta mig till en ATM sa att jag kan ta ut pengar.

Forresten mamma och pappa jag ska ta en till tumblingclass pa gymmet for jag maste ha flickis,flickis tills forsta tavlingen.. Sa jag kommer fa lov att betala 34 dollar i manaden extra, men det ar battre an Privatlektioner, for dom kostar 20 kr/halvtimme. Och for dom dar 34 dollarna far du 4 pass i manaden som ar 1 h per lektion.. Bara sa att ni vet.

Jag tror Kayla brot sitt finger idag eller nagot, hon klamde det mellan gym-laset och hennes finger svullna upp och blev typ lila.. Hon kunde inte rora det eller gora nagonting. Skolskoterskan sa att hennes nagel antagligen skulle ramla av. Men vi hade roligt at det ett tag i alla fall.

jag tankte ge er en rundtur i huset snart ocksa, antingen genom en video eller genom bilder! Har inte riktigt bestamt mig an. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Louise

Video skulle vara toppen! :)

2010-09-28 @ 00:06:33
URL: http://annalouises.devote.se
Postat av: Äiti

Hej! Vad roligt att höra från dig igen! Måste du ta extra lektioner så måste du. Vi skickar 200 extra tillsammans med födelsedagspengar. Ta gärna kort på huset, tycker jag.

Kram från mamma

2010-09-28 @ 05:15:17
Postat av: amanda

bilder :)

2010-09-28 @ 16:22:26
Postat av: fredrik

video!

2010-09-28 @ 16:42:22
Postat av: natalie

jag tror det kommer synas tydligare på bilder, men att man får en mer sammanhängande bild med video.. om du fattar vad jag menar ;)

2010-09-28 @ 17:17:19
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Isä

Video

2010-09-28 @ 19:36:51
Postat av: sim

Bilder :D

2010-09-28 @ 21:18:24
URL: http://simmiesim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0