Twin-day

Va roligt att sa manga svarade! Jag tror att det blir en video, kanske imorgon eftersom jag kommer vara ensam hemma och det ar inte lika awkward att ga runt och prata med sig sjalv da.. haha I'll keep you updated

Idag var det Twin-day i skolan. Jag och Tiffany var twins (forvanad nagon?), vi hade samma jeans (jag har tva par av samma), hon hade ett svart linne och en bla tshirt med spets i ryggen, medans jag hade ett blatt linne och en svart tshirt med spets. Bada hade tva flator (haha).

Det var inte mycket att ta kort pa eftersom vissa inte ens gick runt med sina tvillingar, men nagra hade verkligen overdrivit det, gjort tshirtar, kopt jattefargglada klader och strumpor bara for att matcha. Jag ALSKAR amerikanska schoolspiriten! En larare hade klatt ett skelett i samma tshirt som han hade och sa stod han utanfor sitt klassrum hela dagen och vinkade med sin tvilling, tyvarr hann jag inte ta kort eftersom jag hade ratt brattom men kul var det.

Imorgon lovas det mycket bilder eftersom det ar SUPERHERODAAAY! Och alla kommer vara awesome.

Vi hade ett litet party idag pa American Government for Sebastian som aker hem imorgon till Tyskland. Folk hade tagit med sig godis, kakor, brownies och vi hade det jatte roligt. Jag fick ont i magen och klarade inte av att ata lunch typ, Caitlyn tyckte att jag var konstig eftersom jag ater som en hast haha. Men jag tror hon tycker att jag ar ratt konstig i vanliga fall ocksa, hon ar sa galet rolig! Vi har raknat ut att roligaste stunden i skolan ar Lunchen! Haha hur sur och grinig jag an varit sa blir jag alltid glad under lunchen! Haha jag gick over till Leonardo (fran brazilien) idag under lunchen for han skulle visa mig lite "swedish maffia house" musik, han var chockad (stavas det sa? ahah) eftersom jag inte hort dom, dom hade ju faktiskt ordet swedish i deras namn haha. jaja han lyssnade pa massa bra musik och han ar galet trevlig ocksa (och snygg kan vi ju tillagga.. haha)

Nar jag var pavag till 7 lektionen vilket var Treble chorus sa satt alla soccer-players utanfor, Leonardo och Josh kom och pratade med mig och leonardo forsokte fa Josh att ta mig till homecoming, det fungerade inte sa bra. For han ville ju inte fraga ett par dagar innan for det blev ju sa krangligt och han var lat.. haha Leo sa att han skulle fragat om han skulle gatt men han ska pa utbytesstudentsresan, men han lovade mig en date till prom! haha

Mina roundoff-back handsprings borjar se bra ut nu, med pass saklart. Jag tankte filma lite gymnastik och hopp och sen i slutet av aret sammanfatta videosarna sa att ni far se hur jag utvecklats! hehe mina toetouches ser AWESOME ut typ.

Nu ska jag ga, har hort min telefon ta emot typ 10 sms nu och jag undrar vem som saknar mig sa mycket hehe.. okej det var inte 10, men ah ni forstar..

See ya tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0