regnigt

Hejsan

Nu ar jag antligen hemma, sista dagen den har veckan och nu ar det HELG. Vi har langhelg och ar lediga pa mandag ocksa eftersom det ar Labor-day. I helgen ska vi pa Fair, som jag kanske berattat sa hela familjen ska dit ikvall. Forhoppningsvis far jag ga pa the game med Katie for hon fragade. ska fraga nar dom kommer hem, just nu ar det bara jag och Alexa hemma. Sitter och ater spaghetti och kottfarssas och har precis duschat.

Skolan idag var rolig, vi spelade annu en gang mat-ball pa idrotten och pa american history fortsatte vi pa varan uppgift, Mrs Clark sa att jag hade gjort jatte bra anteckningar hittills! Kandes skont att fa veta. Sen hade jag studyhall dar jag agnade tiden till att lasa engelska laxan. Pa american government fick vi valja tolv lander i varan bok och sen satta ut dom pa en skala over vilken slags politik dom hade i landet, om dom var ett demokratiskt land, om dom hade diktatur osv. Det gick bra, vi hade faktiskt med sverige. Sen var det engelska och vi skulle presentera varat "grupparbete" som gick ut pa att lasa en del ur boken och svara pa fragor typ. Som tur var hann inte min grupp, hehe for det ringde till lunch. Till lunch var det 5 mozarella sticks med en slags tomatsas som man kunde doppa dom i. Det var gott, men inte speciellt mattande. Man kunde tydligen fa sallad med (en lite plastmugg med sallad) men det fanns inte framme nar jag kom dit.. Vilket sog.

Psykologin var intressant som vanligt och vi har fatt veta att vi ska fa gora ett IQ-test senare. Ska bli kul att se hur mycket smartare jag blivit, hehe. Efter psykologin hade vi Treble Chorus, vi fick sjunga i en liten grupp for att hon skulle kunna ge placering, om jag forstod det ratt sa ar jag Soprano 2, vi fick aven tva latar som vi ska sjunga, wishing you where somehow here again (tror jag den heter, jag sjong den i sverige ocksa) fran The phantom of the opera, och Farytale med Taylor swift. Ska bli jatte roligt.

Pa reading gjorde vi ingenting, som vanligt. Jag och Katie gick och lamnade mina saker i mitt gymlocker, men en tjej som vi har idrott med hade rakat tagit mitt las och satt pa sitt skap, sa jag kunde oppna hennes skap men inte mitt sa vi fick lov att leta pa hon som har alla kombinationerna.. Surt, men det tog upp lite av reading lektionen (det var INTE med flit). Det sjuka var att lararen inte ens undrade vad som tagit tid..

Jag hoppas verkligen att dom kommer hem snart for vi ska hamta ut pengar och sen maste jag ringa Katie om jag ska komma eller inte! Men nu ska jag avsluta :) puss

Kommentarer
Postat av: Isä

Etkö saanut edellistä kommenttia? Jos kirjoitat Macillä, voit helposti vaihtaa ruotsalaiseen näppäimistöön. Systeminställningar- Internationellt- Indatameny ja valitset sieltä Svensk

2010-09-04 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0