min supervarma dag

Godkvall.

Annu en block-day, idag var det alla jamna perioder, alltsa American history, American government, Psychology och reading. Pa american history sa ska vi gora ett arbete om ett amne som vi fick dra ur en liten ask, jag fick 1940 talet, sa jag ska gora ett collage (igen) eller nagot liknande runt 40talet. Vad som hande, vilka som var presidenter osv. Pa american government gor vi som vanligt inte mycket, psychology ar fortfarande superintressant och jag alskar dom lektionerna. Hade jag fatt valja precis som jag ville sa hade jag nog haft 8 lektioner med psychology varenda dag! Okej, det skulle nog bli ratt langtrakigt, men ni forstar grejen.

Jag har borjat prata med massa nya manniskor nu. Har om dagen nar jag kom in i byggnaden pa morgonen sa ropade nagon kille pa mig att jag skulle komma dit, och jag forstod inte forst att det var mig han pratade med. Jag horde inte vad han sa, sa jag gick narmare och sa "what?" och da sager han till sin kompis " i told you man!, i told you she has a cool accent!" sa han hade tydligen bett mig saga nagot. Det var lite udda, men ratt kul anda.

Det ar helt galet varmt fortfarande. Man svettas ihjal i skolan, gar man ut for luft sa svettas man annu mer.. Nar jag satte mig i bilen for att aka till traningen sa visade kristy mig hur varmt det var i celsius, eftersom hon kan andra fran farenheit till celsius. Det var 36 jakla grader ute! Forstar ni att man kokade eller? Och sa varmt har det varit hela veckan nu, sa sverige hur har ni det hemma i kylan? Har gar vi runt i shorts och linne kl 9 pa kvallen och dor av varme! ;)

Jag gjorde min muntliga presentation for min engelska larare idag ocksa, hon tyckte att det var bra och att mitt collage var fint. Feels good.

I helgen ska jag pa mitt livs forsta "fair", jag har fortfarande inte riktigt forstatt vad det ar, forutom att det har med djur att gora, nagot bondigt. Hela familjen ska vara dar hela helgen eftersom dom har djur dar. Sen ville Courtney att jag skulle hanga runt med henne dar. Hon ar huuur snall som helst, och vi kommer overrens jatte bra. Sen har vi Kylie som hur garna som helst vill lara sig alla mojliga konstiga meningar pa svenska, hon ar fullkomligt galen men aven hur snall som helst.

Nar som helst sa far jag nog min telefon, vilket kommer bli awesome for jag har massa nummer som jag maste lagga in. Kommer tappa bort dom annars.

Nu ska jag lasa engelska-laxan och vanta pa att kristy kommer hem sa att vi kan gora Psykologin! pusspaer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0