Inga bilder :( men en båttur

Jag har försökt hela natten med att ladda upp bilder för er.. Det vill verkligen inte fungera.. Men jag ska ta med datorn till gymmet nästa gång jag ska dit.. Så vi får se då eftersom vi har internet där och det är ingen kod till det tror jag och även om det är det så kommer jag kunna få den.

Jag är ledsen för att det blev tre @the fair inlägg men internet är seeegt här, ni kan nog inte ens föreställa er, så jag fick lov att trycka massa gånger för att ens få den att fungera, och då fungerade den tydligen för bra..


Om en halvtimme ska vi åka mot en båt och sitta på den i ett par timmar. Kommer nog bli hur kul som helst, eller det kan ju bli långtråkigt också..

Men jag hör av mig senare! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0