Boys volleyball game

Inget uppdaterande igår pågrund av brist på information och trötthet. Jag har precis kommit hem från Killarnas Volleyboll match som vi hade i skolan idag, rätt roligt faktiskt. Åkte dit med Courtney!

Min dag har varit bra, tog ett test på historian, hade lite debatt på government och skrev journals på career ed. Under 8th period så kom Steve min area rep och pratade lite om hur vårat år varit hittills och kolla lite betyg och pratade om våran DC resa. Sen ska vi tydligen till Kings Island i maj vilket låter hur roligt som helst. Så jag hoppas det kommer mer info om det senare. Nu håller jag i alla fall på att packa eftersom helgen spenderas hos Caitlyn stackpole och jag åker dit imorgon direkt efter skolan.


nightynight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0