Closet before, after


Min garderob när jag nästan precis kommit hit. Eller ja, i Oktober


Min garderob sådär 6 månader senare.. och här fattas en del kläder som ligger och väntar på tvätt osv

Jobbiga var att min resväska var ett par kilo under maxvikten innan jag kom hit, och jag har 10000 par skor, vinterjackor (som dock åker med föräldrarna) och så alla andra saker jag köpt..


Här är min ta hem hög hittills.. kan inte riktigt se allt men det är massor. Sådär 3 jackor, 2 par uggs, + massa kläder, papper, bilder osv.

Så vad kan blivande utbytisar lära sig? PACKA INTE MED SÅ MYCKET; här här ni ett levande bevis på hur mycket man köper. + allt är billigare här

Kommentarer
Postat av: fridaj

sv: Asså det känns helt overkligt! Jag fattar inte att jag ska åka men det känns ändå jättekul:D Men jag undrar hur mycket hemlängtan jag kommer att få.. Har du mycket hemlängtan? Jag hade just tänkt fråga hur du tänkte när du packade, läskigt att du just gjorde ett inlägg om det haha:)

2011-04-22 @ 11:45:01
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: nataliegoesamerican

haha tack för varningen edda ;)

2011-04-28 @ 12:14:02
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0