Getting ready for DC

Temperaturen sjönk och det har delvis regnat här.. Fönsterna i skolan var helt immiga, och våra korridorer består av endast glasväggar så ja det var rätt immigt..Vi började spela inomhus-baseball på idrotten, kan ju inte säga att jag är grym precis men jag träffade ju bollen i alla fall. Och det är väl det som är huvudsaken. Vi fortsatte kolla på Schindlers List på historian, den blir hemskare och hemskare och jag mår så dåligt över att det faktiskt hänt på riktigt.

Under 3rd period gick jag ner till kör-rummet och medans A Capella hade lektion så gick "you cant stop the beat" ut på scenen och sjöng och dansade lite. Herregud vad mycket snurrande vi har i slutet, man blir ju helt yr.

På government fick jag lite frukost. Megan vart ju vald till president för 15 min, hon kom med Pepperonirolls och cupcakes! Och så sjöng Zane och Kaylyn jättefint för oss! haha så sjukt duktiga. Så den lektionen var rätt bäst. Det slutade dock med att dom 15 min blev hela lektionen, oops. Det blir lätt så med Mr. Schob

Efter lunch gick alla kör/handbells barn ner till körrummet och bytte om för det var dags för bilder. Först var det varje kör för sig och sedan en stor gruppbild. Gruppbilden var värst, vi hade gått runt i våra kläder och obekväma skor i 2 lektioner och så tog det 100 år att ens få ihop formationen och fixa alla så det såg bra ut. Pain in the butt när man ska ta kort med sådär 100 personer. Efter skolan hängde jag lite med Courtney innan det var dags för gymnastik. Timmen som vanligtvis går så himla fort gick så sjukt segt idag. Men men allting gick bra och nu har jag packat klart allting för IMORGON NATT ÅKER JAG TILL WASHINGTON DC!! Med alla utbytesstudenter i området. Det kommer bli så himla awesome.

Blir uppdatering därifrån om jag inte har tid att uppdatera imorgon! Men nu, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0