Happy easter

Nu har familjen åkt, vi spenderade sista dagen tillsammans med att gå till Old Navy, Wal Mart och sen lunch på Bob Evans. Måste ju introducera dom till deras supergoda hamburgare! :) Sedan åkte vi hem hit och de fick min gamla resväska och så sa de hejdå till min värdfamilj och åkte vidare mot DC.

När jag kom hem hittade jag på sängen en "easter basket" utan korgen, haha det var Starburst Jellybeans, en lindt chokladkanin, 2 prinsessägg med godis i, ett litet nödkit med nål, tråd, knapp osv. och ett 15dollars presentkort till Disney World.




Jag somnade en liten stund också, nu ska jag ta tag i mina läxor och sen blir det kanske att börja packa lite inför Florida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0