Mane 'n tail, I'm becoming a horse

Det här kommer nog låta helt otroligt dumt och korkat för dom flesta av er och många kommer nog tro jag blivit galen men jag har bestämt mig för att prova ett nytt shampo. Mane-N- Tail heter det och är egentligen avsett för hästar, men jag har läst mycket om det och MÅNGA (även ett par jag känner) som använt det säger att håret blir friskare och även blir tjockare och har lättare att växa (something i need, mitt hår blir inte längre än lite under mina axlar). Så jag tänkte varför inte? Det värsta som kan hända är ju att det inte blir någon skillnad, så jag känner att det är värt ett försök, jag som har tunnaste håret EVER. So imma give it a shot, and I'm gonna tell you guys later about it!



Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

haha lycka till! ;)

2011-04-08 @ 23:33:09
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: -

Finns det att köpa i Sverige? Om inte, kan vi svenskar (haha) få tag i det nånstans? :)

2011-04-09 @ 19:20:07
Postat av: JR

Jag har det hemma och jag kan säga att det funkar inte! Mitt hår är lika tunt som vanligt och håret känns inte fräscht. Riktigt dåligt schampo faktiskt. Jag använder inte ens det till hästen. :)

2011-04-09 @ 22:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0