Monday again

Min lista av besökta stater har förökats nu sen den här helgen, för jag åkte nämligen till, Virginia, Maryland och DC i helgen. Sen tänkte jag även berätta att alla inlägg från resan är skrivna på kvällen då allt hände, så allting kommer låta som i nutid fast det är dåtid.. Just making it clear for you.

Måndag igen, lite stressigt såhär när jag låg efter med läxor lite men det fungerade fint. Alla var nyfikna hur jag haft det och var glada att se mig igen. På onsdag kommer mamma, pappa och Jakob hit och hälsar på, min rektor och alla andra för den delen är jätte nyfikna och ser framemot det. Alla säger "you need to come and get me out of class so i can meet them!" haha jag vet inte hur jag ska hitta till allas klassrum.. Men det visar sig.


Jag och Bel på hotellrummet :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Soon there! Vi är jätte nyfikna vi också!

2011-04-20 @ 02:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0