Polaris Mall med familjen

Columbus idag var roligt. Mina föräldrar kom och hämtade upp mig och vi började den 2 timmar långa resan. Vi bestämde oss att åka till Polaris Mall som är största köpcentret i Ohio. Och stort var det. Jag och mamma gick till Macy's i jakt på en balklänning till mig och efter att ha provat massor så hittade jag en, den är rätt enkel. Svart och översta delen är vit. Den är inte sådär rak men inte heller världens prinsessklänning, utan sådär lagomt med "poof". Himla nöjd är jag, det tog dock 100 år att betala för om man skaffade ett Macy's card så fick man 20% av idag och imorgon, men vi hade inget social security number som fungerade så till slut använde vi bara min brors "visitors card" som han får 10% av allting i en månads tid. Väldigt nice om du frågar mig.

Sen blev det fika på Starbucks, jag köpte lite banana and chocolatechip coffee bread till min chai latte och det fick vara min frukost. Gott gott, sen gick vi runt lite och så hittade vi en frisörsalong och jag bokade en tid för en halvtimme senare. Så ca 14.30 så gick jag in, satte mig och tjejen som var supertrevlig började slinga mitt hår lite blondare för att få bort min utväxt, vi pratade om allt, om att hon bott i tyskland som barn, hennes dotter, mig, balen allt. Hon hade lite tips till vad jag kunde göra med mitt hår. Efter sådär 15 minuters väntan tvättade hon ur färgen och så börajde hon klippa det. Det vart superbra och längden förändrades inte till min lycka. Hårfärgen ser nästan lika ut som innan (som jag hade när jag färgade det i höstas) och frisyren ser bra ut. Tillslut lockade hon och satte upp det lite för att visa ett exempel på hur lätt jag kunde göra en balfrisyr, det tog henne 5 minuter att göra det. Himla enkelt och jag kan bara sätta i mina extensions och göra precis samma sak.

Vi köpte lite mat till mig, som inte ens är hungrig fortfarande.. Helt sjukt, så min sallad jag köpte ligger i kylskåpet. Så blev det Forever 21 och jag köpte en bikini, rosa-vit randig! LOVE IT. När det sen var dags för oss att åka hem så regnade det bara mer och mer, först gick det sakta för det hade varit en bilolycka på vägen men sen kom vi iväg. Det var ju nästan storm och man såg ingenting. Läskigt, fast jag somnade så jag missade väl det mesta. Så nu är jag hemma och det är snart dags för sängen. Låång dag och imorgon väntar Påskmiddag hos Grandma and grandpa Haynes med hela släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0