svar på kommentar, usa

karin om Funky Team Gorillaz:
Hej!tack för en toppenblogg!
men jag bara undrar trivs du i usa?
Har du en bra värdfamilj?
Skulle du kunna tänka dig att gå ett år till i high school?
Har du mycket hemlängtan?
Kram!

Haha hej du :) tack själv för att den uppskattas! jag trivs hur bra som helst. Min värdfamilj är bra och jag skulle inte tveka en sekund på att gå ett år till och faktiskt ta studenten här borta (om jag fick åka hem i sommar och hälsa på alla saknade). Jag har inte så värst mycket hemlängtan, har kommit lite nu på sista tiden men det är ju bara 2 månader kvar så det kommer ju gå fort. :)
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi längtar efter dig jätte mycket nu!! Snart ses vi! Puss och kram

2011-04-07 @ 06:27:34
Postat av: maja

jag åker i höst :)

men har inte fått värdfamilj än :/

2011-04-07 @ 17:50:19
URL: http://majalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0