Last practice with OVA :/

Gokväll.. Kommer bli en liten snabbuppdatering här för jag har fullt upp att packa inför morgondagen då vi åker till Columbus för sista cheerleading tävlingen i år!

Skoldagen gick bra, mina två test i historia och government gick superbra. Så mitt government betyg höjdes och jag är nu uppe i 90% (A) så det enda jag inte har A i nu är historia, och det ska jag försöka förändra. Även fast betygsperioden slutar imorgon.. Får hoppas att testet gjorde någon skillnad + att vi lämnar in vår läxa imorgon!

På career ed började vi prata om Job Shadowing (praktik för en dag), jag har ju som vanligt ingen aning om vad jag vill göra.. Men att vara på ett djursjukhus verkar ju inte helt fel för en dag.. Jag som älskar djur liksom, äh får se. Kanske hamnar på en arkitektursgrej så att jag får se om det verkligen är något för mig då arkitektur eller inredningsdesigner har varit något jag velat bli ett tag, men min brist på kreativitet har fått mig att tveka.

Efter skolan hade jag min träning, min absolut sista cheerträning någonsin då det nu mera inte finns något lag nära mig i sverige heller. Träningen gick bra och jag tog lite kort, och i slutet på vår träning så satte vi oss i en ring och gick runt och sa vad vi tyckt varit bra med året.. Ja såklart börjar jag storgråta, typiskt mig. Alla säger hur kul det varit att lära känna alla, och Cathy (jobbar där) säger att det varit roligt att ha mig där och det är då mina tårar börjar. Så säger någon att de kommer sakna mig , och att de haft så himla roligt med alla.. Ja, det enda jag får ur mig utan att börja stortjuta var "i'm so glad i got to cheer with you all".. Lite lame, men jag försökte. Jag startade även en liten gråt-kedja då en efter en började gråta och så till slut satt vi där med ett gråtande lag (ett par stycken i alla fall). Vi får ju i alla fall helgen tillsammans + ett par gymnastikpass. Rätt säker på att ett par tårar kommer fällas på söndag. Inte bara från mig, men det är ju allas sista dag av cheerleading fram tills tryouts i Juni eller nåt sånt.

Nu ska jag packa klart och ladda upp bilder från idag :)


Iconz :)


mitt singlestunt, extension. ser lite ut som att jag lutar mig innåt eller nåt. Inte helt säker på vad jag håller på med.


bow and arrow


scorpion.

Det var lite av bilderna från idag, visar fler senare för nu, natt!


bara jag som tycker mitt hår blivit långt? i alla fall för att vara mitt anti-växande hår.

Kommentarer
Postat av: mamma

Veterinär var ju bland de första du ville bli som liten. Långa utbildningar båda två. Den ena mer praktisk den andra mer kreativ.

2011-04-01 @ 13:03:38
Postat av: Amanda

Åker du inte hem i juni? Eller menar du tryout i Sverige?:)

2011-04-02 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0