Monday without school

Idag vaknade vi runt 11, vi åt lite frukost och så packade jag ihop mina saker. Vi spelade lite dance central och så var det dags att åka. Jag tror inte vi hade klarat ett dygn till tillsammans för jag i alla fall började bli lite irriterad och så.. haha men så går det. Vi åkte med hennes mamma till Marietta för hon hade ett sjukhusbesök, vi satt kvar i bilen och lyssnade på radion och så helt plötsligt så dog batteriet till bilen.. Så Caitlyns pappa fick lov att komma och starta bilen åt oss.

Så lite sen till revue practice var jag men det tyckte jag inte gjorde så mycket eftersom jag inte gillar låten speciellt mycket ändå och jag kan dansen så det är ju lugnt. Sen hade jag footloose och you can't stop the beat. Det var roligt och vi har fått våra klänningar till you can't stop the beat, och dom är så himla söta. Svarta med vita prickar, och rosa kanter typ runt ärmarna och halsen osv. Väldigt 80's. Love it. Men på grund av min brist på midja eller timglas-form så är storleken Small liite tight runt midjan på mig så jag måste typ pressa mig själv i den.. haha underbart.

Nu blir det sängen för vi har faktiskt skola imorgon. Det ska gå från 86 F igår till 46 F imorgon.. Kommer ju frysa ihjäl. Har ju förövrigt regnat halva dagen och vi har varit på en Tornado-watch nu ett par timmar. Night sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0