världens minsta kapell och hiking

Blev ingen uppdatering igår av en anledning, det fina vädret. Vi hade över 30 grader hela dagen, så vi hade fullt upp med att göra andra saker.

På morgonen åkte jag med familjen till kyrkan, var med i Caitlyn's youth group där deras ledare/präst mest pratade om en historia och om hur alla är lika värda och det spelar ingen roll vilka handikapp eller problem vi har. Och att man ska visa dom handikappen och problemen för gud och omgivningen så att de kan hjälpa en. Sen var det lite sång som ett par av ungdomarna sjöng. Det var faktiskt rätt roligt.

Senare gick jag, Caitlyn, Caitlyns mamma och bröder ut på lite Hiking. Det var motion som behövdes, det första spåret vi gick var uppför hela vägen dit och så nerför hela vägen tillbaka. Och på tillbakavägen så såg jag en pinne (ja vi var i skogen så det var ju kanske inte så konstigt) men så helt plötsligt börjar den röra på sig och det visar sig vara en orm och vi blir livrädda och springer därifrån. Det andra spåret var myyycket kortare, och vi var klara efter kanske 15 minuter. Sedan tog de mig till världens minsta kapell, det var mindre än deras toalett, helt galet liten. Söt var den i alla fall.


hiking in the woods


Kapellet


Jag och Caitlyn utanför :)


stort som ni ser..


svettiga och fina sådär efter våra små hikingpromenader

Vi åkte hem, åt lite mat och så blev det Walmart, köpte mina revue tights, schampo och balsam och sånt man behöver. när vi kom hem runt 9 så var det fortfarande 27 grader ute så jag, Caitlyn, och hennes bröder Ryan och Zane gick ut och körde mörkerkurragömma med ficklampor. Jag och Caitlyn var ett lag och vi hade absolut bästa gömstället någonsin. Vi väntade bakom hörnet på huset och när de gått förbi oss så sprang vi tillbaka runt huset och gömde oss i släpet på hennes pappas truck. Dom hittade oss inte på typ 20 min och vi fick en liten vilopaus.

Juste, jag fick en liten skjutlektion också. Hennes pappa är polis och lät oss prova skjuta med ett gevär på en vattenkontainer. Himla roligt och jag är helt supergrym på det. Okej kanske inte supergrym men duktig är jag. Haha om det nu är något man ska vara duktig på vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken trevlig helg du fick hos Caitlyn!

2011-04-12 @ 06:28:17
Postat av: Therése

SV: Jaså? :) Jag har inte läst dom än, hehe. Jag är egentligen ingen bok människa, men önskade mig dom i julklapp för att jag tänkte ta tag i läsandet... Men får bli... någon annan dag, haha :)



Oj vilket litet kapell! Blir lite avundsjuk på värmen ni har det där borta... :P

2011-04-12 @ 22:22:02
URL: http://theresehyden.com
Postat av: nataliegoesamerican

haha kapellet! x)

2011-04-17 @ 15:08:43
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0