H&M saves my life

Min gymnastik gick bra och det var kul att få visa min familj vad jag lärt mig. Vi åkte till hotellet så jag kunde ta en snabb dusch, och sen blev det Mc Donald's. Haha jag var beställaren! Introducerade dom till Sweet Tea vilket dom tyckte var superäckligt. Sen åkte vi till The Stackpoles'. Vi satt och pratade och det var jätte roligt, sen gick vi ut och körde "the mule", eller jag körde runt min bror och pappa runt huset en vända. Jag är sjukt grym, jag kommer bli grym på att köra bil. Alla tvekar på mig typ och blir rädd även fast jag har kontroll.. haha typ "åh edda det är två stubbar där," när jag sett dom för någon minut sen och redan sett till att jag åker emellan dom.. goossh. haha

När jag kom hem så var Alexa och Katie hemma. Katie är här och ska sova över och dom håller på att städa Alexas garderob (i behov.. ) haha hon har så galet mycket kläder så det är inte sant. Jag stannade och hjälpte i 2 timmar innan jag bestämde mig för att göra mig iordning för sängen. Fast så blev det inte, tog lite kort på alla kläder jag fick av min familj när dom kom och så en jumper jag hittade i DC. och sen vart det att sortera ut allt jag skulle ge till min familj att ta hem.. haha jag tror jag besteg mammas maxvikt hon gav mig på 15 kg. heh. Jag insåg precis hur mycket skit jag samlat på mig och hur jag ALDRIG kommer komma härifrån med allt.


tröja för "footloose" i revuen


Byxdress/jumper, axelbandslös


Svart och vitt (ingen bild) gina linne, tydligen så ska modellen utgå.. livet går under :(


Söt liten tröja jag snodde av Alexa, heh :)


en annan av alexas gamla tröjor jag fick


Klänning, H&M


söt kortare tröja från H&M


Söt vitt linne från H&M


Söt kort tshirt från H&M


en till kort tröja från H&M,

Älskar samtliga kläder! :)

Kommentarer
Postat av: Fritiof

Ja de kläderna känner jag minsann igen! :P

2011-04-24 @ 00:27:51
URL: http://usafrillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0