Last night a little dancer came dancing to my door

Min kompis Natalie har ÄNTLIGEN fått sin värdfamilj i USA. Och tro det eller ej, det vart en familj i Belpre Ohio, 10 minuter ifrån vart jag bodde. Hej sammanträffande liksom.. Men är så himla glad för hennes skull, så hon åker på fredag.. Ni som vill ha en till Utbytesblogg att läsa klicka HÄR

Så imorse åkte jag till Katha och fixade mig innan vi tog bussen till Falun, vi missade dock den första vi skulle ta, och det resulterade att vi missade bussen från Falun. Så det började inte så bra, sen gick vi typ vilse i skogen påväg till våran station. Och när vi kom fram så fick vi veta att man skulle ha hämtat maten någonstans och att den inte blivit levererad till stationerna.. Haha fail, så utan mat blev vi också.

Men allt gick bra och vi tog oss hem till Borlänge igen. Jag, Issa och Katha satt hos Katha och kollade på Saltkråkan eller vad det heter och åt bullar. Mysmys, och imorgon blir det CAMPA för fulla muggar. Vi ska övernatta med dom små ettorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0