back to reality.

Min helg har varit grym, men snart är det dags för verkligheten igen.
Igår drog jag och massa killar från skolan ut på Etage i Falun, vi hade så sjukt roligt. Träffade massa andra kompisar där också som jag inte sett på länge. Så ja, det var en lyckad premiär-vända i Falun måste jag säga. Och idag har dagen spenderats i pyjamas hela dagen, så sjukt skönt.
Så imorgon är det skola igen och jag har äntligen träning också, har inte tränat på hur länge som helst så det behövs. Och Issa kanske skulle kika förbi på onsdag och sova här, och då ska vi nog fixa en grej som jag visar då ifall det blir av. Men man kanske skulle göra sig iordning för sängen så att man orkar upp imorgon. Nattinatt då så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0