Hurt myself again today

Har varken haft tid, ork eller inspiration att blogga dom senaste dagarna. Har spelat en massa sims (är inne i en sån period igen), bakat med familjen, vallat skidor, umgåtts med Tara och Cornelia, samt varit på Koncordias 5års kalas. Har haft migrän ända sen dess, men så blir det väl när det springer runt ca 10 galna barn med leksaker som tjuter när man blåser i dom.. Haha, nu tänkte jag faktiskt försöka få något skolarbete gjort, är ju som mest produktiv på kvällarna har jag märkt. Åt upp en hel länga vitlösbröd nyss också, luktar nog mindre gott just nu.
Imorgon och på tisdag är det I-dagar (jobba klart med allting som man har kvar iprincip), och jag och Mia ska julhandla imorgon efter skolan. Och för att gottgöra bloggtorkan, här kommer en låt med en av mina absolut favorit sångerskor på Youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0