15-12-2011

Gjorde en 10minuters header igårkväll i brist på annat (när jag tröttnat på att plugga), vart inte så avancerad och så, men det får duga tillsvidare.
Jag har precis gjort klart mitt biologi prov och det gick väl helt okej. Svarade på alla frågor, men om det blev rätt är ju en annan sak. Det som är bra med våra biologiprov är att i slutet av provet så finns det alltid en sista uppgift där man får skriva av sig om saker man inte fått visa kunskaper på i provet. Så om man kan något som inte varit med på provet så kan man skriva det där. Så jag hoppas att den frågan hjälper till och höjer mitt betyg.
Det är en halvtimme till lunch och jag sitter och småpysslar med lite olika uppgifter som jag har kvar. Har ingen motivation att göra någon av dom så jag gör lite på varje ihopp om att komma på något mer att skriva och kanske även faktiskt komma igång på riktigt.
På måndag eller tisdag ska jag och Mia springa på kupolen tänkte vi, och då ska det nog också handlas lite julklappar, för sådant har jag inte hunnit med. Känns dock skönt att det snart är slut för terminen, bara ett par dagar kvar nu. Men det medför även att jag känner mig galet stressad att hinna klart med allting, psykologin som jag iprincip är klar med måste dock kompletteras lite, vill verkligen inte få ett G i kursen så det ska fixas också, men det får jag göra på jullovet.

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

måste dock säga att headern är cool :D



och tack så mycket för kommentarerna :D haha det gör sån sjuk skillnad att gå in på bloggen och se att man faktiskt har kommentarer ;) ska droppa matten till nästa semester :D och sen så måste jag väl tacka och buga för komplimangen om engelskan :P kram!

2011-12-15 @ 21:36:44
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0